Zamówienie-Koszyk
Dokończ - Edytuj - Anuluj

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku, klikając AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrazisz zgodę na to aby Rachunkowość Sp. z o.o. oraz Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe takie jak identyfikatory plików cookie, adresy IP, otwierane adresy url, dane geolokalizacyjne, informacje o urządzeniu z jakiego korzystasz. Informacje gromadzone będą w celu technicznego dostosowanie treści, badania zainteresowań tematami, dostosowania niektórych treści do lokalizacji z której jest odczytywana oraz wyświetlania reklam we własnym serwisie oraz w wykupionych przez nas przestrzeniach reklamowych w Internecie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Klikając w przycisk AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrażasz zgodę na zapisanie i przechowywanie na Twoim urządzeniu plików cookie. W każdej chwili możesz skasować pliki cookie oraz ograniczyć możliwość zapisywania nowych za pomocą ustawień przeglądarki.

Wyrażając zgodę, pozwalasz nam na wyświetlanie spersonalizowanych treści m.in. indywidualne rabaty, informacje o wykupionych przez Ciebie usługach, pomiar reklam i treści.

AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....

„Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy” podczas próby rejestracji na PUE ZUS

Mariusz Sobkowiak certyfikowany specjalista ds. rachunkowości, księgowy w organizacji pozarządowej

Aby móc składać dokumenty firmowe spółki do ZUS drogą elektroniczną, próbowałam założyć sobie profil – jako osobie fizycznej – na Portalu Usług Elektronicznych ZUS. Bez osobistego konta w PUE ZUS nie może mi zostać udzielony na pełnomocnictwie PEL dostęp do profilu płatnika na portalu. Utworzyłam swój profil na PUE (otrzymałam e-mail z potwierdzeniem), jednak podczas próby potwierdzenia profilu przez mój profil zaufany pojawił się komunikat o treści: „Błąd uwierzytelnienia poprzez Węzeł Krajowy”. Spróbowałam potwierdzić raz jeszcze dzień później, jednak bez skutku. Z czego wynika błąd i jak postąpić w tej sytuacji, by założyć i potwierdzić konto w PUE ZUS?

Jeśli płatnik chce upoważnić osobę fizyczną do załatwiania spraw za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS, konieczne jest, aby ta osoba miała prywatne konto na platformie PUE ZUS.

Wyświetlono 4% treści artykułu

Dostęp do pełnych treści za: 1:21
Dowiedz się więcej
Zamknij

Obejrzyj reklamę - Odblokuj pełen dostęp

Obejrzyj reklamę, która trwa 1:21 min. i odblokuj do końca dnia dostęp do pełnej treści tego artykułu i wszystkich innych zamieszczonych na łamach miesięcznika „Rachunkowość”.