Zamówienie-Koszyk
Dokończ - Edytuj - Anuluj

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku, klikając AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrazisz zgodę na to aby Rachunkowość Sp. z o.o. oraz Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe takie jak identyfikatory plików cookie, adresy IP, otwierane adresy url, dane geolokalizacyjne, informacje o urządzeniu z jakiego korzystasz. Informacje gromadzone będą w celu technicznego dostosowanie treści, badania zainteresowań tematami, dostosowania niektórych treści do lokalizacji z której jest odczytywana oraz wyświetlania reklam we własnym serwisie oraz w wykupionych przez nas przestrzeniach reklamowych w Internecie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Klikając w przycisk AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrażasz zgodę na zapisanie i przechowywanie na Twoim urządzeniu plików cookie. W każdej chwili możesz skasować pliki cookie oraz ograniczyć możliwość zapisywania nowych za pomocą ustawień przeglądarki.

Wyrażając zgodę, pozwalasz nam na wyświetlanie spersonalizowanych treści m.in. indywidualne rabaty, informacje o wykupionych przez Ciebie usługach, pomiar reklam i treści.

AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU
account_circle
dehaze

Logowanie

e-mail:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą e-maila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój e-mail wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z e-maila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

e-mail:

Klikając w poniższy link, zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą e-maila

Sprawdzanie danych....

Regulamin sklepu i serwisu internetowego rachunkowosc.com.pl

1. Pojęcia używane w niniejszym regulaminie:

1.1 Sprzedający: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Biuro Zarządu Głównego w Warszawie, ul. Górnośląska 5, 00-443 Warszawa, NIP 526-030-79-56, zarejestrowane w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz zakładów opieki zdrowotnej i rejestrze przedsiębiorców prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000101063.

1.2. Sklep: Sklep internetowy działający pod adresem url: https://rachunkowosc.com.pl/, który jest własnością Sprzedającego.

1.3. Wydawnictwo: Wydawnictwo „Rachunkowość”, którego właścicielem jest Sprzedający.

1.4. Kupujący: Osoba fizyczna bądź prawna lub inny podmiot, który składa zamówienie.

1.5. Użytkownik: Osoba fizyczna wskazana przez Kupującego do korzystania z serwisu, identyfikowana na podstawie adresu e-mail podczas składania zamówienia. Użytkownik może być tą samą osobą fizyczną co Kupujący.

2. Składanie i przyjmowanie zamówienia

Składanie zamówień na produkty i usługi oferowane w sklepie jest możliwe przez całą dobę. Wydawnictwo zastrzega sobie możliwość chwilowego wyłączenia sklepu dla celów konserwacyjnych, usunięcia awarii technicznych lub aktualizacji danych.
Aby dokonać zakupu, należy wybrać produkty i dodać je do koszyka, zaznaczyć opcje dostawy i płatności, a następnie potwierdzić zamówienie. Wartość zamówienia obejmuje cenę zamówionych towarów brutto oraz koszt przesyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia lub odrzucenia błędnie lub niekompletnie wypełnionych formularzy zamówienia.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia.

3. Asortyment sklepu

3.1 Prenumerata miesięcznika „Rachunkowość”

Prenumerata miesięcznika „Rachunkowość” wymaga opłacenia z góry wybranej liczby kolejnych wydań miesięcznika. Po opłaceniu zamówienia przez Nabywcę, Sprzedający zobowiązuje się do dostarczania kolejnych wykupionych egzemplarzy miesięcznika na wskazany adres pocztowy za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługę dostawy. Nabywca nie ponosi dodatkowych opłat związanych z dostawą kolejnych publikacji. Miejscem dostawy towarów może być wyłącznie adres na terenie Polski.

Nabywca prenumeraty w ramach ceny otrzymuje prawo do korzystania z serwisu internetowego „rachunkowosc.com.pl”, przez okres na jaki została wykupiona prenumerata. W tym czasie nabywca ma prawo do odczytu pełnych treści artykułów zarówno publikowanych w czasie trwania prenumeraty jak i dostępu do archiwum tekstów opublikowanych w miesięczniku oraz serwisie, z wyłączeniem treści wydanych w publikacji rocznej „Zamknięcie roku” oraz strony „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku”.

Opłat za prenumeratę można dokonywać przelewem bankowym z powołaniem się na numer zamówienia lub za pośrednictwem serwisu Pay-u.

3.2 Dostęp do pełnych treści artykułów w serwisie internetowym „rachunkowosc.com.pl”

Dostęp do pełnych treści artykułów w serwisie internetowym „rachunkowosc.com.pl” polega na opłaceniu z góry dostępu do bazy pełnotekstowej artykułów opublikowanych na stronie internetowej pod domeną rachunkowosc.com.pl, przez wybrany w czasie składania zamówienia okres przez jednego użytkownika. Opłat można dokonywać przelewem bankowym z powołaniem się na numer zamówienia lub za pośrednictwem serwisu Pay-u. Dostęp do treści rozpoczyna się od odnotowania przez Sprzedającego wniesienia opłaty. Warunkiem dostępu do treści jest zalogowanie się do serwisu przez Użytkownika za pomocą adresu e-mail, który był użyty w czasie składania zamówienia.

Użytkownik otrzymuje prawo do odczytu pełnych treści artykułów zarówno opublikowanych przed opłaceniem zamówienia (archiwum), jak i publikowanych w trakcie jej trwania do dnia zakończenia okresu dostępu. Wyłączone z dostępu są treści artykułów publikowanych w roczniku „Zamknięcie roku” i w ramach serwisu „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku”.

3.3 Publikacja „Zamknięcie roku”

Publikacja „Zamknięcie roku” jest wydawana w formie książki raz do roku wraz z dodatkowymi materiałami dostępnymi w serwisie „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku”. Kupujący otrzymuje książkę na wskazany adres pocztowy za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługę dostawy po opłaceniu zamówienia. Zamówienie może być opłacone przelewem bankowym z powołaniem na numer zamówienia, płatnością Pay-u lub za pobraniem (płatność u kuriera). Wyboru formy płatności i dostawy Kupujący dokonuje w czasie składania zamówienia, z tym że dostawa kurierska i płatność za pobraniem podlega dodatkowej opłacie. Po dokonaniu zapłaty za zamówienie Kupujący otrzymuje prawo do korzystania z serwisu „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku” przez jednego Użytkownika dla każdego zakupionego egzemplarza.

3.4 Dostęp do serwisu „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku”

Przez dostęp do serwisu rozumie się dostęp do artykułów, których początkiem adresu url jest https://rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku. Na treści składają się artykuły z aktualnego wydania „Zamknięcie roku” uzupełnione o dodatkowe materiały. Zamówienie na dostęp do serwisu „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku” może być opłacone przelewem bankowym ze wskazaniem numeru zamówienia lub płatnością Pay-u. Dostęp do treści rozpoczyna się od chwili zidentyfikowania przez sprzedającego wniesienia opłaty za zamówienie, nie wcześniej niż chwila publikacji książkowego wydania „Zamknięcia roku” do którego dostęp jest wykupiony. Dostęp do treści kończy się 31 października roku następującego po wydaniu książkowego wydania „Zamknięcia roku”.

3.5 Dostęp do pojedynczego artykułu w serwisie „rachunkowosc.com.pl”

Przez dostęp do pełnej treści artykułu rozumie się dostęp jednego Użytkownika do pełnej treści jednego artykułu. Użytkownik identyfikowany jest przez adres email wskazany przez Kupującego, w czasie składania zamówienia lub przez plik cookie, jeżeli składanie zamówienia i odczyt pełnej treści odbywa się z wykorzystaniem tej samej przeglądarki na tym samym urządzeniu co składane zamówienia. Dostęp rozpoczyna się z chwilą identyfikacji zapłaty za zamówienie przez użytkownika, pod warunkiem jego prawidłowej identyfikacji. Dostęp nie jest ograniczony czasowo.

3.6 Inne publikacje

Przez Inne publikacje rozumie się inne niż miesięcznik „Rachunkowość”, książkę „Zamknięcie roku” publikacje wydawane w formie papierowej opatrzone numerami ISBN lub ISSN. Wyboru formy płatności i dostawy Kupujący dokonuje w czasie składania zamówienia. Dostawa: zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem zewnętrznego podmiotu świadczącego usługi dostawy. Za przesyłkę kurierską jest pobierana opłata widoczna w czasie składania zamówienia. Płatność: sprzedawca przyjmuje płatności w formie przelewu bankowego wskazującego numer opłacanego zamówienia, płatności elektronicznej za pomocą serwisu Pay-u lub za pobraniem. W przypadku płatności za pobraniem do ceny zamówienia doliczana jest opłata za pobranie widoczna w czasie składania zamówienia. Termin dostarczenia: przesyłka nadawana jest w ciągu 3 dni roboczych od chwili zidentyfikowania przez sprzedawcę płatności za zamówienie w przypadku wpłaty przelewem bankowym lub 3 dni od chwili złożenia zamówienia za pobraniem.

3.7 Płatność za asortyment

Dokonana przez klienta płatność w zakresie asortymentów podanych w pkt. 3.1 – 3.6 ma charakter bezzwrotny i definitywny z uwzględnieniem zapisów pkt. 10.

4. Prawo do powielania i przedruków

Sprzedający wyłącza prawo do powielania, przedrukowywania i zamieszczania treści artykułów w innych serwisach internetowych i papierowych, udostępniania treści innym osobom fizycznym, z tym że zezwala na przedruk fragmentów artykułów z powołaniem na źródło. Powołanie na źródło powinno wskazywać tytuł, autora i adres url, pod którym znajduje się źródło. Przedruk, powielenie lub udostępnienie nie może obejmować więcej niż 25% treści artykułu, chyba że Sprzedający wyrazi na to indywidualną zgodę.

5. Rabaty

5.1 Rabaty w sklepie mogą otrzymywać:

5.1.1 Użytkownicy serwisu „rachunkowosc.com.pl” i „rachunkowosc.com.pl/zamkniecie-roku”, którzy w chwili składania zamówienia mają wykupiony dostęp i są zalogowani do serwisu w czasie składania zamówienia.

5.1.2 Członkowie zwyczajni oraz członkowie zwyczajni – dyplomowani księgowi Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, jeżeli przed lub w trakcie składania zamówienia wprowadzą aktualny kod rabatowy udostępniony przez Oddział Okręgowy Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

5.1.3 Inni Kupujący – jeżeli w czasie zamówienia wprowadzą lub w trakcie składania zamówienia wprowadzą aktualny kod rabatowy.

5.2 Wysokość rabatu widoczna jest przy każdej pozycji na formularzu składania zamówienia w sklepie.

6. Zmiana lub anulowanie zamówienia

Zmiana lub anulowanie zamówienia możliwe jest do chwili wysłania zamówienia. Wprowadzenie zmian w złożonym zamówieniu możliwe jest poprzez kontakt z Działem Wydawnictw: telefonicznie: 22-826-56-21 lub e-mailem: redakcja@rachunkowosc.com.pl

7. Faktury

Złożenie każdego zamówienia jest dokumentowane fakturą.

8. Czas dostawy

W przypadku przesyłki kurierskiej:

  • zamówienia złożone do godz. 12.00 realizowane są w ok. 48 godzin,
  • realizacja zamówień złożonych po godz. 12.00 rozpoczyna się następnego dnia roboczego,
  • realizacja zamówień złożonych w piątek po godz. 12:00 oraz w sobotę i w niedzielę rozpoczyna się w poniedziałek.

Wydawnictwo nie odpowiada za opóźnienia w dostawie przesyłek przez kontrahentów.

9. Numer rachunku bankowego

Zapłata za zamówienia na produkt i usługi, o których mowa w pkt 3 może być dokonywana z podaniem numeru zamówienia na rachunek bankowy:
PKO BP S.A. XV O/Centrum W-wa 18 1020 1156 0000 7002 0058 7709

10. Odstąpienie od umowy - zwroty

Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to przysługuje wyłącznie osobie posiadającej status konsumenta, w rozumieniu art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, kupujący musi poinformować Wydawnictwo o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Pismo takie może być przesłane w formie listu na adres, o którym mowa w punkcie 1.1 niniejszego regulaminu lub pocztą elektroniczną na adres: redakcja@rachunkowosc.com.pl, wpisując w temacie „odstąpienie od umowy”. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Ponadto klient zobowiązany jest odesłać lub dostarczyć do siedziby Wydawnictwa zwracaną książkę/ki w stanie nienaruszonym (bez zagięć i uszkodzeń) na adres: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Biuro Zarządu Głównego w Warszawie, Dział Wydawnictw, ul. Górnośląska 5, 00-443 Warszawa, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Wydawnictwo zostało poinformowane przez kupującego o odstąpieniu od niniejszej umowy. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, Wydawnictwo zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Wydawnictwo), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zwracana książka zostanie dostarczona do siedziby Wydawnictwa. Zwrotu płatności Wydawnictwo dokonuje przelewem na rachunek bankowy klienta, wskazany w piśmie o odstąpieniu od umowy.

11. Reklamacje

Reklamacje towarów niezgodnych z umową są realizowane zgodnie z zapisami rozdziału 5a art. 43 d i art. 43 e Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

11.1. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usługi dostępu do serwisu i dostaw towarów należy zgłaszać w terminie 14 dni od stwierdzenia nieprawidłowości.

11.2. Zgłoszenia reklamacji można dokonać:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy: sklep@rachunkowosc.com.pl,
  • telefonicznie pod numerem: 22-828-42-33 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00),
  • pisemnie na adres Usługodawcy: Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, ul. ul. Górnośląska 5, 00-443 Warszawa.

11.3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: numer zamówienia, treść reklamacji oraz adres kontaktowy, na który ma zostać wysłana informacja zwrotna.

11.4. Czas na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie Kupującemu lub Użytkownikowi informacji zwrotnych wynosi 7 dni.

11.5. Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną telefonicznie, zgodnie z danymi kontaktowymi, podanymi przez składającego reklamację w zgłoszeniu reklamacyjnym.

12. Ochrona danych osobowych

Biuro Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe Klientów serwisu niezbędne do realizacji zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się pod domeną: rachunkowosc.com.pl będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym RODO).

Administratorem danych osobowych klientów serwisu jest Biuro Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce (dalej: ZG SKwP), ul. Górnośląska 5 00-443 Warszawa, e-mail: sekretariat@skwp.pl, NIP: 526-030-79-56, REGON: 007026416. W ZG SKwP powołano Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: iod.skwp@buiskwp.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Podane przez klientów serwisu dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia (umowy) lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), jak też w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zwłaszcza z zakresu podatków, rachunkowości, czy archiwizacji danych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Odbiorcą danych osobowych klientów serwisu będą osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych oraz podmioty, którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże konieczność przetwarzania danych (podmioty przetwarzające).

Dane klientów serwisu będą przetwarzane przez czas trwania umowy oraz przechowywane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności ustawy o rachunkowości oraz Ordynacji podatkowej przez okres 5 lat licząc od końca danego roku rozliczeniowego; w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, zgodnie z przepisami ogólnymi, w szczególności z Kodeksem cywilnym — przez 3 lata od dnia zakończenia obowiązywania terminu umowy.

Klienci serwisu mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Klienci serwisu mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.

Podanie przez klientów serwisu danych osobowych jest warunkiem realizacji zamówienia, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości realizacji zamówienia. Adres e-mail podany przez użytkownika jest przetwarzany do realizacji umowy dostępu elektronicznego do serwisów zgodnie z opisem w pkt 3. Dane osobowe klientów serwisu nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu w inny sposób niż wskazany w pkt 3. Dane osobowe klientów serwisu nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

13. Pliki Cookies

Sklep internetowy działający pod adresem sklep.skwp.pl korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Serwis może wykorzystywać pliki cookies (własne oraz podmiotów trzecich) w celach analitycznych. Korzystanie z analitycznych plików cookies wymaga jednak uzyskania od Państwa zgody, którą można wyrazić klikając w przyciski o nazwie „Zaakceptuj wszystkie” lub „Zarządzaj cookies”, które są widoczne w oknie wyskakującym na stronie startowej wydawnictwa zawierającym komunikat, że na stronie używane są pliki cookies Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie zmieniając wybrane ustawienia.

Korzystanie z plików cookies w opisanych powyżej celach wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych, dla których Administratorem danych jest Biuro Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce ul. Górnośląska 5 00-443 Warszawa, e-mail: sekretariat@skwp.pl. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis indywidualnie każdemu użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają informacje na temat nazwy domeny, z której pochodzą, czasu przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.

Administrator wykorzystuje dwa typy plików Cookies:

  • Cookies własne: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu wygaśnięcia jego ważności.
  • Cookies zewnętrzne: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Do prawidłowego funkcjonowania serwisu nie jest wymagane używanie cookies zewnętrznych, a prośba o zgodę na ich używanie wymaga zawsze zgody użytkownika.

Mechanizm plików Cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika. Użytkownik ma możliwość ograniczenia, a nawet wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego Urządzenia. W takim przypadku korzystanie z serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze względów technicznych wymagają plików cookies. Po wyłączeniu plików cookie, korzystanie z dostępu do odpłatnych serwisów sklepu nie będzie możliwe. Szczegółowe informacje m.in. na temat rodzajów plików cookies, celów do których są wykorzystywane, podstaw prawnych przetwarzania danych zw. ze stosowaniem plików cookies, uprawnień użytkowników znajdziecie Państwo pod linkiem sklep.skwp.pl/polityka-cookies/ lub w zakładce Polityka Cookies znajdującej się na stronie startowej wydawnictwa.

15. Zmiana regulaminu

Niniejszy regulamin wchodzi w życie 30 października 2024 r. i ma zastosowanie do zamówień złożonych począwszy od tego dnia. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.