Zamówienie-Koszyk
Dokończ - Edytuj - Anuluj

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku, klikając AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrazisz zgodę na to aby Rachunkowość Sp. z o.o. oraz Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe takie jak identyfikatory plików cookie, adresy IP, otwierane adresy url, dane geolokalizacyjne, informacje o urządzeniu z jakiego korzystasz. Informacje gromadzone będą w celu technicznego dostosowanie treści, badania zainteresowań tematami, dostosowania niektórych treści do lokalizacji z której jest odczytywana oraz wyświetlania reklam we własnym serwisie oraz w wykupionych przez nas przestrzeniach reklamowych w Internecie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Klikając w przycisk AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU wyrażasz zgodę na zapisanie i przechowywanie na Twoim urządzeniu plików cookie. W każdej chwili możesz skasować pliki cookie oraz ograniczyć możliwość zapisywania nowych za pomocą ustawień przeglądarki.

Wyrażając zgodę, pozwalasz nam na wyświetlanie spersonalizowanych treści m.in. indywidualne rabaty, informacje o wykupionych przez Ciebie usługach, pomiar reklam i treści.

AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....

Korekta faktury VAT, gdy dostawa nie została zrealizowana

Marcin Szymankiewicz doradca podatkowy

W lutym 2022 r. spółka wystawiła na podstawie zamówienia fakturę na poczet przyszłej dostawy towarów (miała być wykonana 22.03.2022 r.). Klient odebrał fakturę 8.02.2022 r. Spółka miała zakupić te towary od producenta. W marcu okazało się jednak, że producent ich nie dostarczy. Spółka nie mogła więc zrealizować dostawy, kontrakt rozwiązano, a zamówienie anulowano. Klient poprosił o skorygowanie lutowej faktury „do zera”.
Czy słusznie zakładamy, że wystawienie takiej faktury korygującej było prawidłowe, skoro towar nie został wydany?

Tak. Faktura to dokument potwierdzający sprzedaż (m.in. odpłatną dostawę towarów). Jest ona prawidłowa, gdy ...

Wyświetlono 5% treści artykułu

Dostęp do pełnych treści za: 1:21
Dowiedz się więcej
Zamknij

Obejrzyj reklamę - Odblokuj pełen dostęp

Obejrzyj reklamę, która trwa 1:21 min. i odblokuj do końca dnia dostęp do pełnej treści tego artykułu i wszystkich innych zamieszczonych na łamach miesięcznika „Rachunkowość”.