Sprawozdanie z działalności
1. Wprowadzenie
Sprawozdanie z działalności (szd) jest raportem o sytuacji jednostki, rezultatach działalności i perspektywach, sporządzanym przez jej kierownictwo (zarząd), a więc odzwierciedlającym jego punkt widzenia. Szd obejmuje przede wszystkim istotne informacje o stanie majątkowym i sytuacji finansowej jednostki, w tym ocenę uzyskanych efektów oraz wskazanie czynników ryzyka i opis zagrożeń (por. art. 49 ust. 2 uor). Dodatkowe wyjaśnienia nt. zadań i treści szd zawiera KSR 9 Sprawozdanie z działalności.
- 1. Wprowadzenie
- 2. Kto obowiązkowo sporządza sprawozdanie z działalności
- 3. Kto czyta sprawozdanie z działalności
- 4. Czy warto korzystać z wzorcowych list kontrolnych przy sporządzaniu sprawozdania z działalności
- 5. Sprawozdanie z działalności jako sformalizowany komunikat kierowany do otoczenia biznesowego
- 6. Sprawozdanie z działalności jako przewodnik po sprawozdaniu finansowym
- 7. Sprawozdanie z działalności jako „opowiadanie” o przedsiębiorstwie
- 8. Sprawozdanie z działalności jako list do wierzycieli
- 9. Co obowiązkowo zawiera sprawozdanie z działalności
- 10. Czy unikać negatywnych informacji
- 11. Kto ustala treść sprawozdania z działalności
- 12. Przykład sprawozdania z działalności
Wyświetlono 0% treści artykułu
Zaloguj się
Aby czytać dalej, jeśli masz wykupiony abonament
Możesz mieć dostęp do pełnej treści tego artykułu jeżeli:
jesteś czytelnikiem książki "Zamknięcie roku 2021"
Pomoc
- telefon: 22 826 56 21
- email: ⇒ pren@rachunkowosc.com.pl