Rachunek pozornego postarzania produktów

Monika Łada dr hab., prof. AGH, kierownik studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości zarządczej i controllingu oraz rachunkowości międzynarodowej na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie

Zagadnienia omawiane w artykule:

  • Wstęp
  • Rachunki wspomagające projektowanie produktów
  • Celowe postarzanie produktów
  • Pozorne postarzanie produktów
  • Koszty i korzyści z pozornego postarzania
  • Analiza opłacalności pozornego postarzania
  • Ocena wartości produktu dla klienta
  • Przykład rachunku pozornego postarzania produktów
  • Zastosowania rachunku pozornego postarzania produktów

Wyświetlono 0% treści artykułu

w sprzedaży

Spis treści artykułu
Spis treści artykułu:

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....