Koszty filmu reklamowego
Jak prawidłowo ująć w księgach rachunkowych koszty takiego filmu: czy jako wartość niematerialną i prawną, czy też odnieść je bezpośrednio w koszty działalności operacyjnej danego okresu?
Reklama jest to – jak wiadomo – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Służy zachęceniu potencjalnych klientów do zakupu określonych produktów lub skorzystaniaz usług. Może ona m.in. przybrać postać: plakatu, komunikatu prasowego, ulotki, rysunku czy filmu. Do działań reklamowych należy zatem zaliczyć nabycie od firmy zewnętrznej filmu, reklamującego produkty jednostki, w postaci prawa majątkowego do emisji tego filmu.
Wyświetlono 36% treści artykułu
Zaloguj się
Aby czytać dalej, jeśli masz wykupiony abonament
Możesz mieć dostęp do pełnej treści tego artykułu jeżeli:
masz abonament on-line
- miesiąc - 50,00
- kwartał - 120,00
- pół roku - 200,00
- rok - 290,00
jesteś prenumeratorem miesięcznika „Rachunkowość”
Pomoc
- telefon: 22 826 56 21
- email: ⇒ pren@rachunkowosc.com.pl