Koszty filmu reklamowego

Spółka z o.o. zajmuje się produkcją mebli i wyposażenia. W celu rozpowszechnienia naszych wyrobów zleciliśmy specjalistycznej firmie nakręcenie filmu reklamowego, który będzie emitowany w lokalnej telewizji.
Jak prawidłowo ująć w księgach rachunkowych koszty takiego filmu: czy jako wartość niematerialną i prawną, czy też odnieść je bezpośrednio w koszty działalności operacyjnej danego okresu?

Reklama jest to – jak wiadomo – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Służy zachęceniu potencjalnych klientów do zakupu określonych produktów lub skorzystaniaz usług. Może ona m.in. przybrać postać: plakatu, komunikatu prasowego, ulotki, rysunku czy filmu. Do działań reklamowych należy zatem zaliczyć nabycie od firmy zewnętrznej filmu, reklamującego produkty jednostki, w postaci prawa majątkowego do emisji tego filmu.

Wyświetlono 36% treści artykułu

w sprzedaży

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....