Jakie warunki musi spełniać osoba ubiegająca się o stanowisko skarbnika jednostki samorządu terytorialnego

Jakie wymagania powinna spełniać osoba ubiegająca się o stanowisko skarbnika jednostki samorządu terytorialnego?
Co należy rozumieć przez "praktykę w zakresie księgowości"?

Ustawa z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (DzU z 2014 r. poz. 1202) w art. 6 zawiera dyspozycję o charakterze ogólnym, nakładającą na pracowników samorządowych (w tym również skarbnika) zatrudnianych na podstawie wyboru lub powołania obowiązek legitymowania się kwalifikacjami zawodowymi wymaganymi do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku. Z kolei rozporządzenie wykonawcze do tej ustawy Rady Ministrów z 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (DzU z 2014 r. poz. 1786) w załączniku nr 3 Wykaz stanowisk, w tym stanowisk kierowniczych urzędniczych, urzędniczych, pomocniczych i obsługi oraz doradców i asystentów, minimalne wymagania kwalifikacyjne niezbędne do wykonywania pracy na poszczególnych stanowiskach, warunki i sposób odnosi się do minimalnych wymagań kwalifikacyjnych nieodzownych do zajmowania poszczególnych stanowisk.

Wyświetlono 25% treści artykułu

w sprzedaży

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....