Akcja promocyjna i obowiązki płatnika PIT od nagród wydanych przedsiębiorcom

Marcin Sądej
Jeżeli karty podarunkowe wydawane są klientowi będącemu osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, na sprzedającym nie ciążą obowiązki płatnika PIT.

Potwierdza to interpretacja KIS z  9.05.2018 (0114-KDIP3-1.4011.161.2018.3.IF). Organ rozpatrywał sprawę spółki, która w ramach akcji promocyjnej przekazywała swoim klientom karty podarunkowe na zasadach określonych w regulaminie oferty. Spółka działa w branży energetycznej. Duża część jej klientów to osoby fizyczne prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą.

Wyświetlono 21% treści artykułu

w sprzedaży

Logowanie

email:

hasło:

 

 

Logowanie za pomocą emaila

Jeżeli nie pamiętasz hasła albo nie masz konta, to wyślemy na Twój email wiadomość weryfikującą. Po kliknięciu w link z emaila będziesz zalogowany na urządzeniu do chwili wylogowania.

email:

Klikając w poniższy link zgadzasz się na zapisanie podanych w formularzu danych i wykorzystywanie ich zgodnie z polityką przetwarzania danych dostępną w dokumencie ⇒Polityka przetwarzania danych osobowych (RODO)⇐

 

Logowanie do za pomocą emaila

Sprawdzanie danych....